امروز : سه شنبه بیست و دوم آبان 1397
اخبار

اخبار


اخبار امور دانشجویی

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود
RSS
دوشنبه نهم مهر 1397 ساعت 3:27 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


طبق بخشنامه شماره 9542/130 مورخ 97/06/27 صندوق رفاه دانشجویان، ضروریست متقاضیان دریافت وام در نیمسال اول 98-97 از تاریخ
  97/07/15 لغایت 97/08/15نسبت به تشکیل پرونده و ثبت درخواست خود در سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرس http://bp.swf.ir با رعایت نکات ذیل و طبق فرآیند پیوست (راهنما) اقدام نمایند.
تذکرات مهم :
1) به دلیل محدودیت در اعتبارات اولویت با درخواستهایی است که در بازه زمانی مذکور درخواست خود را ثبت نموده ­اند.
2) مرورگر مورد استفاده Internet explorer
3)اولویت با دانشجویان مستعد کم بضاعت می باشد.
4) ارسال نهایی لیست درخواستها توسط کارشناس اموردانشجویی در دانشگاه و درصورت تأیید و تکمیل مدارک متقاضیان می­باشد، لذا ضروریست متقاضیان تأیید درخواستهای خود را تا مرحله نهایی از کارشناس مربوطه در دانشگاه پیگیری نمایند.
5) ضروریست دانشجویانی که برای اولین بار و یا در مقطع جدید تقاضای دریافت وام دارند ابتدا نسبت به ثبت اطلاعات فردی (تشکیل پرونده) در سایت مذکور اقدام نموده و پس از تحویل مدارک تشکیل پرونده وام به کارشناس اموردانشجویی دانشگاه، مجدداً جهت ثبت درخواست وام از طریق فاز دو به سایت صندوق رفاه مراجعه نمایند.
 مدارک لازم:  کپی شناسنامه ،کارت ملی و کارت دانشجویی و اصل سند ضمانت (تعهد محضری)-کپی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ضامن- شماره حساب بانک تجارت به نام شخص دانشجو (ویژه دانشجویان روزانه و متقاضیان وام بنیاد علوی) و ....
شرایط ضامن: (کارمند رسمی یا پیمانی دولت و بازنشستگان به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)- فرم تعهد محضری را می توانید از منوی فرمها در سایت صندوق رفاه دانشجویان و یا با مراجعه حضوری به واحد اموردانشجویی در دانشگاهتهیه نمایید.
6) تأیید درخواست هر نوع وام منوط به تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه، می باشد.
7) تآیید درخواست وامهایی از جمله وام ضروری، ودیعه مسکن متأهلی، ازدواج و ... مشروط به ارائه مدارک ویژه مربوط به این درخواستها به اموردانشجویی دانشگاه می باشد.
8) مسئولیت عدم پیگیری دانشجو مبنی بر اطمینان از صحت روند ثبت درخواست وام برعهده شخص دانشجو است.
9) امکان ثبت دستی درخواستهای وام توسط کارشناس دانشگاه امکان پذیر نمی باشد، لذا تنها متقاضیان دریافت وام بنیاد علوی (دانشجویان روزانه و شبانه) می توانند برای تکمیل فرم وام مذکور، ضمن ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازه زمانی فوق به اموردانشجویی مراجعه فرمایند.   
درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3-02536641601 داخلی 170 تماس حاصل فرمایید.                                                                                                                                                                                                      
جمعه سی ام شهریور 1397 ساعت 12:58 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


 قابل توجه دانشجویان محترم
از کلیه دانشجویان واجد شرایط دعوت می شود ضمن مطالعه دقیق آیین نامه و اصلاحیه، نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام نمایند.
مهلت ثبت نام الکترونیک: از 10 لغایت 24 مهر 1397 با مراجعه به پایگاه http://portal.saorg.ir 
جمعه سی ام شهریور 1397 ساعت 12:55 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی 1397 به اطلاع تمامی دانشجویان گرامی می رساند:
1- تا ساعت 14:00 روز چهارشنبه هر هفته می توان غذای هفته بعد را رزرو کرد.
2- در ایامی که روز چهارشنبه تعطیل می باشد روز ماقبل از تاریخ تعطیلی به عنوان روز پایان مهلت رزرو غذا می باشد.
3- ساعت صرف غذا تا اطلاع ثانوی  از تاریخ 97/07/01 ساعت 11:45 لغایت 14:00 می باشد.
4- زمان روز فروش غذا در صورت وجود، نیم ساعت پایانی زمان توزیع غذا می باشد.
5- افزایش قیمت ژتون دانشجویی مطابق با قیمت اعلام شده از طرف بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان میباشد.
6- سالن غذاخوری خواهران از ساعت 14:30 لغایت 15:00جهت نظافت تعطیل می باشد و دانشجویان جهت استفاده از بوفه خواهران باید بعد از ساعت مقرر مراجعه نمایند.
7- با توجه به اینکه محیط سلف غذاخوری محیطی عمومی می باشد و همچنین دوربین های مداربسته سلف راه اندازی شده است، تمامی دانشجویان خواهر موظف به رعایت حجاب و شئونات اسلامی می باشد.
8- دانشجویان خوابگاهی جهت فعالسازی سلف خوابگاه کارت خوابگاه خود را به مسئول تغذیه خوابگاه ارائه دهند.
9- در سال جدید غذای خوابگاه به صورت بسته بندی ارائه نمی گردد و دانشجویان محترم ظرف غذا جهت دریافت به همراه داشته باشند. ضمنا ساعت توزیع متعاقبا اعلام خواهدشد .
                                                                                  با تشکر 
                                                                      امور تغذیه دانشگاه صنعتی قم"
شنبه بیست و چهارم شهریور 1397 ساعت 1:43 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


بدینوسیله به اطلاع می رساند خوابگاه های فرهنگ و شهید حججی از روز شنبه مورخ 1397/06/24 آماده اسکان دانشجویان عزیز می باشد.
آدرس خوابگاه فرهنگ: انتهای 45 متری صدوقی- میدان مفید- بلوار شهید کریمی- انتهای 20 متری شهید مطهری
شماره تماس: 32706875-025
آدرس خوابگاه شهید حججی: خیابان 19 دی- بین کوچه 38 و40 ساختمان فدک
شماره تماس:37718959 -
یکشنبه بیست و ششم فروردین 1397 ساعت 7:0 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


قابل توجه دانشجویان محترم متقاضی دریافت وام شهریه: ضروریست متقاضیان محترم نسبت به ثبت درخواست وام شهریه از طریق پرتال دانشجویی سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرس http://bp.swf.ir، مشروط به تکمیل مدارک مربوطه از 97/1/25 لغایت 97/2/10 اقدام فرمایند.
سه شنبه دهم بهمن 1396 ساعت 12:57 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


 با توجه به نکات ذیل و راهنمای پیوست، در بازه زمانی مذکور نسبت به ثبت درخواست خود در پورتال دانشجویی سایت صندوق رفاه، اقدام فرمایید.

 طبق بخشنامه شماره 16917/130 مورخ 96/10/24 صندوق رفاه دانشجویان، ضروریست متقاضیان دریافت وام در نیمسال دوم 97-96 از تاریخ  96/11/14 لغایت 96/12/07نسبت به ثبت درخواست خود در سایت www.swf.ir با رعایت نکات ذیل و طبق فرآیند پیوست (راهنما) اقدام نمایند.

 توجه: امکان ثبت درخواست وام شهریه از 97/01/25 لغایت 97/02/10 در سامانه فاز دو فعال می گردد.

تذکرات مهم :

1) درخواستهای خارج از بازه زمانی مذکور قابل بررسی نخواهد بود. 
2) مرورگر مورد استفاده Internet explorer
3) مهلت تشکیل پرونده و ثبت درخواست وام در سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه از 14/11/96 الی07/12/96 می باشد.  
4) اولویت با دانشجویان مستعد کم بضاعت می باشد.
5) ثبت وام شهریه ویژه دانشجویان شبانه از 25 فرودین 97 الی 5 اردیبهشت 97 امکانپذیر می باشد.
6) زمان فعال شدن سامانه فاز دو جهت ثبت درخواست وام ضروری متعاقباً اعلام می گردد.
7) ارسال نهایی لیست درخواستها توسط کارشناس اموردانشجویی در دانشگاه و درصورت تأیید و تکمیل مدارک متقاضیان می­باشد، لذا ضروریست متقاضیان تأیید درخواستهای خود را تا مرحله نهایی از کارشناس مربوطه در دانشگاه پیگیری نمایند.

8) ضروریست دانشجویانی که برای اولین بار و یا در مقطع بالاتر تقاضای دریافت وام دارند ابتدا نسبت به ثبت اطلاعات فردی (تشکیل پرونده) در سایت مذکور اقدام نموده و پس از تحویل مدارک تشکیل پرونده وام از جمله کپی شناسنامه ،کارت ملی و کارت دانشجویی و اصل سند ضمانت (تعهد محضری)-کپی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ضامن- شماره حساب بانک تجارت به نام شخص دانشجو (ویژه دانشجویان روزانه و متقاضیان وام بنیاد علوی) و .... به کارشناس اموردانشجویی دانشگاه، مجدداً جهت ثبت درخواست وام از طریق فاز دو به سایت صندوق رفاه مراجعه نمایند. شرایط ضامن: (کارمند رسمی یا پیمانی دولت و یا بازنشستگان به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)- فرم تعهد محضری را می توانید از منوی فرمها در سایت صندوق رفاه دانشجویان و یا با مراجعه حضوری به واحد اموردانشجویی در دانشگاه  تهیه نمایید.

9) تأیید درخواست هر نوع وام منوط به تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه، می باشد.

10) تآیید درخواست وامهایی از جمله وام ضروری، ودیعه مسکن متأهلی، ازدواج و ... مشروط به ارائه مدارک ویژه مربوط به این درخواستها به اموردانشجویی دانشگاه می باشد.

11) مسئولیت عدم پیگیری دانشجو مبنی بر اطمینان از صحت روند ثبت درخواست وام برعهده شخص دانشجو است.

12) امکان ثبت دستی درخواستهای وام توسط کارشناس دانشگاه امکان پذیر نمی باشد، لذا تنها متقاضیان دریافت وام بنیاد علوی (دانشجویان روزانه و شبانه) می توانند برای تکمیل فرم وام مذکور، ضمن ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازه زمانی فوق به اموردانشجویی مراجعه فرمایند.   

درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3-02536641601 داخلی 170 تماس حاصل فرمایید.                                                            

یکشنبه هشتم بهمن 1396 ساعت 4:6 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


در صورت تمایل به اخذ دفترچه بیمه سلامت حداکثر تا 96/11/20 به اموردانشجویی دانشگاه مراجعه فرمایید.

شریط و مدارک لازم:

1-ارائه تصویر گذرنامه تحصیلی دانشجو و گذرنامه معتبر مربوط به افراد تحت تکفل

2- پرداخت حق بیمه یکساله به مبلغ 488889 ریال به ازاء هر نفر در ماه

یکشنبه هفدهم دی 1396 ساعت 10:57 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه ، ششمین دوره مسابقات آمادگی جسمانی به میزبانی دانشگاه صنعتی قم  و به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.
این دوره از مسابقات در سالن هلال احمر در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد. در بخش خواهران ده تیم از دانشگاه های صنعتی قم، مفید، قم، علمی کاربردی شهید محلاتی، علوم پزشکی، فرهنگ و هنر، علمی کاربردی واحد قم، معارف، شهاب دانش و موسسه آموزش عالی اندیشه اسلامی با هم به رقابت پرداختند که دانشگاه صنعتی قم موفق به کسب مقام سوم شد.
همچنین در بخش برادران هشت تیم از دانشگاه های صنعتی قم،علوم پزشکی، قم، علمی کاربردی هلال احمر، علمی کاربردی شهید محلاتی، شهاب دانش ،آموزش عالی فقه و اصول و آموزش عالی امام خمینی با هم به رقابت پرداختند و در بخش تیمی دانشگاه صنعتی قم مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. در بخش انفرادی سید علیرضا حجازی از دانشگاه صنعتی قم موفق به کسب مقام نخست این مسابقات شد.
شایان ذکر است با برنامه ریزی های منسجم در واحد تربیت بدنی ششمین دوره مسابقات جام وحدت حوزه و دانشگاه با کمترین هزینه و بهترین کیفیت برگزار شد.
یکشنبه هفدهم دی 1396 ساعت 10:40 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


"شنبه تا چهارشنبه"

     خوابگاه  برادران (شهید فهمیده)                         خوابگاه برادران(شهید حججی)                               خوابگاه خواهران(مفید)

مقصد

مبدا

ساعت

مقصد

مبدا

ساعت

مقصد

مبدا

ساعت

دانشگاه

خوابگاه مفید

08:00

دانشگاه

خوابگاه حججی

08:00

دانشگاه

خوابگاه فهمیده

08:15

دانشگاه

خوابگاه مفید

12:00

دانشگاه

خوابگاه حججی

12:00

دانشگاه

خوابگاه فهمیده

12:15

خوابگاه مفید

دانشگاه

12:45

خوابگاه حججی

دانشگاه

12:45

خوابگاه فهمیده

دانشگاه

12:45

دانشگاه

خوابگاه مفید

14:30

دانشگاه

خوابگاه حججی

14:30

دانشگاه

خوابگاه فهمیده

14:45

خوابگاه مفید

دانشگاه

15:30

خوابگاه حججی

دانشگاه

15:30

خوابگاه فهمیده

دانشگاه

15:30

خوابگاه مفید

دانشگاه

18:00

خوابگاه حججی

دانشگاه

18:00

خوابگاه فهمیده

دانشگاه

18:00

"پنجشنبه"

         خوابگاه  برادران (شهید فهمیده)                      خوابگاه برادران(شهید حججی)                           خوابگاه خواهران(مفید)

مقصد

مبدا

ساعت

مقصد

مبدا

ساعت

مقصد

مبدا

ساعت

دانشگاه

خوابگاه مفید

07:30

دانشگاه

خوابگاه حججی

07:30

دانشگاه

خوابگاه فهمیده

07:45

دانشگاه

خوابگاه مفید

09:15

دانشگاه

خوابگاه حججی

09:15

دانشگاه

خوابگاه فهمیده

09:30

خوابگاه مفید

دانشگاه

10:15

خوابگاه حججی

دانشگاه

10:15

خوابگاه فهمیده

دانشگاه

10:15

دانشگاه

خوابگاه مفید

11:00

دانشگاه

خوابگاه حججی

11:00

دانشگاه

خوابگاه فهمیده

11:15

خوابگاه مفید

دانشگاه

12:00

خوابگاه حججی

دانشگاه

12:00

خوابگاه فهمیده

دانشگاه

12:00

خوابگاه مفید

دانشگاه

13:45

خوابگاه حججی

دانشگاه

13:45

خوابگاه فهمیده

دانشگاه

13:45

 

سه شنبه دوازدهم دی 1396 ساعت 8:1 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


ضمن آرزوی موفقیت در امتحانات پایانی نیمسال برای شما دانشجویان عزیز، به مناسبت ایام امتحانات و جهت تسهیل در امر مطالعه و کسب آمادگی بیشتر برای امتحانات توجه شما به موارد ذیل جلب می‌شود:
1- برای کلیه دانشجویان خوابگاهی امکان رزرو ناهار و شام در روزهای پنجشنبه و جمعه تا پایان ایام امتحانات وجود دارد.
2- نوع غذا و دورچین های در نظر گرفته شده برای ایام امتحانات ممکن است با غذا و دورچین بیان شده در برنامه غذایی ایام عادی متفاوت باشد. ضمناً امکان جابجایی دورچین با میوه فصل وجود دارد .
3- رزرو و یا تغییر در رزرو غذا برای هر هفته، تنها تا ساعت 14:00 روز چهارشنبه هفته قبل از آن امکان پذیر می باشد .
دوشنبه سیزدهم آذر 1396 ساعت 11:21 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


'به دلیل تعطیلی دانشگاه در روز چهارشنبه مورخ 96/09/15 مهلت رزرو غذا برای هفته آینده حداکثر تا ساعت 14:00 روز سه شنبه مورخ 96/09/14 میسر بوده و پس از این زمان پورتال تغذیه جهت رزرو غذای هفته آینده بسته می باشد. '
دوشنبه بیست و هفتم شهریور 1396 ساعت 8:29 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


با توجه به آغاز بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، دانشجویان متقاضی می توانند از 15 مهر لغایت 30 مهر ماه سال جاری جهت ثبت نام به آدرس www.nemooneh.ir مراجعه نمایند.
سه شنبه بیست و یکم شهریور 1396 ساعت 2:48 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


طبق بخشنامه شماره 9784/130 مورخ 96/06/28 صندوق رفاه دانشجویان، ضروریست متقاضیان دریافت وام در نیمسال اول 97-96 از تاریخ96/6/15 لغایت 96/7/30 نسبت به ثبت درخواست خود در سایت www.swf.ir با رعایت نکات ذیل و طبق فرآیند پیوست (راهنما) اقدام نمایند.
تذکرات مهم :
1) مدت زمان فوق قابل تمدید نخواهد بود.
2) مرورگر مورد استفادهInternet explorer
3) مهلت ثبت اطلاعات فردی و ثبت درخواست وام در سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه از 96/6/15 الی96/7/30 می باشد.
4) ارسال نهایی لیست درخواستها توسط کارشناس اموردانشجویی در دانشگاه و درصورت تأیید و تکمیل مدارک متقاضیان می­باشد، لذا ضروریست متقاضیان تأیید درخواستهای خود را تا مرحله نهایی از کارشناس مربوطه در دانشگاه پیگیری نمایند.
5) ضروریست دانشجویانی که برای اولین بار تقاضای دریافت وام دارند ابتدا نسبت به ثبت اطلاعات فردی در سایت مذکور اقدام نموده و پس از تحویل مدارک تشکیل پرونده وام از جمله کپی کارت ملی و کپی کارت دانشجویی و اصل سند ضمانت (تعهد محضری)-کپی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ضامن- شماره حساب بانک تجارت به نام شخص دانشجو (ویژه دانشجویان روزانه و متقاضیان وام بنیاد علوی) و .... به کارشناس اموردانشجویی دانشگاه، مجدداً جهت ثبت درخواست وام به سایت صندوق رفاه مراجعه نمایند. شرایط ضامن: (کارمند رسمی یا پیمانی دولت و یا بازنشستگان به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) - فرم تعهد محضری را می توانید از منوی فرمها در سایت صندوق رفاه دانشجویان و یا با مراجعه حضوری به واحد اموردانشجویی در دانشگاه  تهیه نمایید.
6) تأیید درخواست هر نوع وام (تحصیلی و شهریه و مسکن و ....) منوط به تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه، می باشد.
7) تآیید درخواست وامهایی از جمله وام ضروری، ودیعه مسکن متأهلی، ازدواج و ... مشروط به ارائه مدارک ویژه مربوط به این درخواستها به اموردانشجویی دانشگاه می باشد.
8) مسئولیت عدم پیگیری دانشجو مبنی بر اطمینان از صحت روند ثبت درخواست وام برعهده شخص دانشجو است.
 9) امکان ثبت دستی درخواستهای وام توسط کارشناس دانشگاه امکان پذیر نمی باشد، لذا تنها متقاضیان دریافت وام بنیاد علوی (دانشجویان روزانه و شبانه) می توانند برای تکمیل فرم وام مذکور، ضمن ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازه زمانی فوق به اموردانشجویی مراجعه فرمایند.    
درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3-02536641601 داخلی 170 تماس حاصل فرمایید.     
                                                                                                                                   
دوشنبه سی ام مرداد 1396 ساعت 10:56 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


 قابل توجه دانشجویان محترم، جهت ثبت درخواست وام عتبات عالیات، درصورت احراز شرایط و مدارک قید شده در شیوه نامه پیوست، خواهشمند است  از 96/6/15 الی 96/6/30 نسبت به ثبت درخواست وام نیمسال دوم 96-95 در پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان و ارائه مدارک مربوطه به اموردانشجویی دانشگاه، اقدام فرمایید.

صفحه 1 از 12 | از رکورد 1 تا 15 | از مجموع : 172
آدرس:  قم – بلوار سردار شهید خدا کرم( جاده قدیم تهران) - صندوق پستی: 1519-37195
تلفن: 6641601-0251 - فاکس: 6641604 -0251
پست الکترونیک:: Info.admin@qut.ac.ir