امروز : جمعه بیست و هفتم مرداد 1396
اخبار

اخبار


اخبار امور آموزشی

RSS
چهارشنبه هفدهم خرداد 1396 ساعت 3:23 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


ضمن آرزوی قبولي طاعات و عبادات دانشجویان عزيز در ماه مبارك رمضان، بدين وسيله به اطلاع كليه دانشجویان می رساند به علت مصادف شدن امتحانات روز یکشنبه مورخ 96/03/28 با شب های قدر ( بیست و دوم رمضان )، ساعات امتحانات روز یکشنبه طبق جدول ذیل تغییر یافت

یکشنبه    96/03/28

ساعت برگزاری امتحان

نام استاد

کد مشخصه

شماره گروه

عنوان درس

ردیف

10-12

ابوالفضل حسني بافراني

4298

1

ارتعاشات مکانيکي-2153013

1

10-12

کميل حسين پور

4172

1

استاتيک-2213006

2

10-12

زهرا بهرامي

4160

2

الکترومغناطيس-311016

3

10-12

مصطفي عاشق

4430

1

الکترونيک ديجيتال-2113049

4

10-12

عليرضا عرب بافراني

4179

1

سيستم هاي انرژي الکتريکي 2-211010

5

10-12

محمدصادق محبي

4627

1

شکل دادن فلزات-281015

6

10-12

فاضل حاجي زاده ابراهيمي

4488

1

طراحي سيستم هاي اطلاعات مديريت-2123027

7

10-12

شهرام نصرتي

4368

1

مدار واسط-161018

8

10-12

امير کاري

4407

1

مقاومت مصالح1-2143003

9

14-16

سيداحمد مرتضوي

4420

1

آبهاي زير زميني-2143024

10

14-16

عليرضا بستاني

4142

1

انتن-2133023

11

14-16

حسين زنجيراني فراهاني

4459

1

راه سازي-2142010

12

14-16

حسين پورقاسميان

4354

1

زبان خارجه-2013002

13

14-16

حسين پورقاسميان

4390

3

زبان خارجه-2013002

14

14-16

حسين پورقاسميان

4397

2

زبان خارجه-2013002

15

14-16

حسين پورقاسميان

4404

4

زبان خارجه-2013002

16

14-16

حسين پورقاسميان

4411

5

زبان خارجه-2013002

17

14-16

محمدحسين روزبهاني

4310

1

سوخت و احتراق-2152014

18

14-16

عفيفه فريدوني

4192

1

کامپيوتر 1-2173003

19

14-16

ابوالفضل ياري

4452

1

مباني کامپيوتر و برنامه سازي-321000

20

شنبه ششم خرداد 1396 ساعت 2:22 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان محترم سراسر کشور می رساند با یاری خداوند متعال دوره تابستانی سال  1396  به شرح ذیل در محل دانشگاه صنعتی قم برگزار می گردد.

ثبت نام اولیه دانشجویان مهمان با در دست داشتن معرفی نامه از دانشگاه مبداء به صورت حضوری در تاریخ  96/04/19    الی   96/04/21  مراجعه نمایید

                                      انتخاب واحد  25 تیرماه لغایت 28 تیرماه 96                                     

شروع کلاس ها 31 تیرماه 96

پایان کلاس ها 1 شهریورماه 96

شروع امتحانات 4 شهریورماه 96

پایان امتحانات  8 شهریورماه 96

دروس ارائه شده

1

ریاضی 1

5

فیزیک 2

2

ریاضی 2

6

انسان در اسلام

3

معادلات و دیفرانسیل

7

اخلاق اسلامی

4

فیزیک 1

8

دانش خانواده

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشجویان مهمان

معرفی نامه ازدانشگاه مبدا

کپی شناسنامه ، کارت ملی

     تذکرات

کلیه کلاسها درصورت به حد نصاب رسیدن برگزار خواهند گردید.

غذا و خوابگاه در اختیار متقاضیان قرار نمی گیرد

  
تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95
سه شنبه بیست و سوم آذر 1395 ساعت 8:27 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


تقویم کامل آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95
برنامه زمان بندی انتخاب واحد نیمسال دم 96-95
ایام هقتهتازیخوردیمقطع
شنبه95/11/16ورودی 92 وماقبل آن کلیه مقطع تحصیلی ( کارشناسی  و کارشناسی ارشد ) 
یکشنبه95/11/1793
دوشنبه95/11/1894
سه شنبه95/11/1995
چهلرشنبه95/11/20همه وردی ها

ضمن عرض تبریک پذیرش در دوره‌ی کارشناسی دانشگاه صنعتی قم و آرزوی موفقیت،..
چهارشنبه سی و یکم شهریور 1395 ساعت 11:35 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1395 دانشگاه صنعتی قم

ضمن عرض تبریک پذیرش در دوره‌ی کارشناسی  دانشگاه صنعتی قم و آرزوی موفقیت، به اطلاع می‌رساند ثبت نام به دو صورت اینترنتی و حضوری طبق جدول زمان بندی به شرح ذیل انجام می‌شود:

برنامه زمان بندی ثبت­ نام اینترنتی

تاریخ

ایام

رشته ها

95/07/04 

   یک شنبه    

رشته  مهندسی برق و مهندسی عمران

95/07/05

دوشنبه

رشته  مهندسی صنایع  و مهندسی پلیمر و مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایش­ها )

95/07/06

سه شنبه

رشته مهندسی فیزیک و مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک

 

برنامه زمان بندی ثبت­ نام حضوری

تاریخ

ایام

رشته­ ها

95/07/05

دوشنبه

رشته  مهندسی برق و مهندسی عمران

95/07/06

سه شنبه

رشته  مهندسی صنایع  و مهندسی پلیمر و مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایش­ها )

95/07/07

چهارشنبه

رشته مهندسی فیزیک و مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک 

 الف-ثبت نام اینترنتی: از طریق آدرس https://erp.qut.ac.ir/stdnew ورود به سامانه امکان پذیر می‌باشد.
1-      نام کاربری، کد ملی فرد پذیرفته شده و رمز عبور، شماره شناسنامه ایشان می‌باشد.
شایان ذکر است که کد ملی باید بصورت کامل (عدد ده رقمی) و بدون خط فاصله و با در نظر گرفتن صفرهای ابتدایی آن وارد شود.
2-      مدارک ضروری قسمت ثبت نام اینترنتی شامل:
  •  مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
  •  ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی
  •    شناسنامه  از تمام صفحات شناسنامه
  •  کارت ملی
  •  کارت پایان خدمت
  •   عکس 4*3 زمینه سفید
  •   اسکن کلیه ی فرم های تکمیل شده مورد نیاز پذیرفته شدگان
  • اسکن فرم مشخصات
به شرح دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان (فایل پیوست) مراجعه شود و فرم های مورد نیاز در قسمت اسکن مدارک بارگذاری می‌شود.و همچنین فایل فرم مشخصات را در اسکن بارگذاری نمایید.
تبصره: در صورتی که پذیرفته شده دارای پذیرش شرایط خاص می‌باشد، اسکن فرم‌های مربوطه را در قسمت الصاق فایل اضافه نماید.
ب- ثبت نام حضوری: پس از ثبت نام اینترنتی، اصل مدارک به شرح ذیل، جهت تطبیق و تایید نهایی ثبت نام در روز ثبت نام حضوری (طبق زمانبندی اعلام شده)ارائه گردد.
  •  اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی همراه با دو برگ کپی از مدارک
  •  ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی همراه با دو برگ کپی از ریزنمرات
  •   اصل شناسنامه همراه با سه برگ کپی از تمام صفحات شناسنامه
  •  اصل کارت ملی همراه با سه برگ کپی از هر دو طرف کارت ملی
  •  اصل کارت پایان خدمت همراه با دو برگ کپی از هر دو طرف کارت پایان خدمت
  • 12 قطعه عکس 4*3 زمینه سفید
  •   اصل کلیه ی فرم های تکمیل شده مورد نیاز پذیرفته شدگان
  •  اصل فرم مشخصات
  •  رسید تائیدیه تحصیلی ( کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر گواهی پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمایند ورسید مربوط را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند)
توجه: پس از ثبت نام اینترنتی و تایید نهایی از طرف آموزش، وارد پرتال شوید و در قسمت اتوماسیون اداری و در منوی فرم های درخواست،روی سایر درخواستها كلیك كرده و فرم های مربوطه را به شرح ذیل تکمیل نمایید.
دانشجویان ارشد پسر که درخواست معافیت تحصیلی دارند، ضمن مراجعه به قسمت درخواست الکترونیکی، فرم درخواست معافیت تحصیلی را کامل کرده و جهت بررسی در مدارک ثبت نامی خود قرار دهند.
دانشجویانی که معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت دارند، اصل مدرک را اسکن و در مدارک ثبت نامی قرار می دهند.
دانشجویانی که در حال خدمت می­باشند، پس از ثبت نام اینترنتی به همراه اصل مدارک ثبت نامی به نظام وظیفه دانشگاه مراجعه تا معرفی نامه به یگان خدمتی جهت ترخیص را دریافت نمایند.
توجه: با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاهی، دانشجویان متقاضی خوابگاه درخواست خود را به صورت حضوری به اداره ی امور خوابگاه ها تحویل دهند. اداره ی امور خوابگاه ها پس از بررسی شرایط و ظرفیت خوابگاه ها اقدام به پذیرش خواهد کرد و این امر به اطلاع دانشجویانی که با درخواستشان موافقت شده است خواهد رسید. این دانشجویان باید شهریه ی خوابگاه خود را حداکثر تا تاریخ 1395/7/10 از طریق پورتال دانشجویی پرداخت نمایند. در غیر این صورت اداره ی امور خوابگاه ها نسبت به لغو ثبت نام ایشان و جایگزینی متقاضیان جدید اقدام خواهد کرد.
توجه : استفاده از پوشش چادر برای خواهران در محوطه دانشگاه و اماکن وابسته الزامی می باشد
 
  با آرزوی موفقیت

 


برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1395 در دو بخش اینترنتی و حضوری به شرح زیر می¬باشد: برنامه زمان بندی ثبت¬نام اینترنتی تاریخ ایام رشته ها 95/06/13 شنبه رشته های مهندسی مکانیک (کلیه گرایش¬ها¬)، ریاضی کاربردی، مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش¬ها) 95/06/14 یک شنبه رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایش-ها ) برنامه زمان بندی ثبت¬نام حضوری تاریخ ایام رشته¬ها 95/06/15 دوشنبه رشته مهندسی مکانیک (کلیه گرایش¬ها ) و رشته ریاضی کاربردی 95/06/16 سه¬شنبه رشته مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش¬ها ) 95/06/17 چهار شنبه رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایش-ها )
سه شنبه نهم شهریور 1395 ساعت 0:52 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم 
ضمن عرض تبریک پذیرش در دوره‌ی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم و آرزوی موفقیت، به اطلاع می‌رساند ثبت نام به دو صورت اینترنتی و حضوری طبق جدول زمان بندی به شرح ذیل انجام می‌شود:

برنامه زمان بندی ثبت­ نام اینترنتی

تاریخ

ایام

رشته ها

95/06/13  

شنبه

رشته های مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها­)، ریاضی کاربردی، مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها)

95/06/14  

   یک شنبه    

رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایش­ها )

 

برنامه زمان بندی ثبت­ نام حضوری

تاریخ

ایام

رشته­ ها

95/06/15

دوشنبه

رشته مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها ) و رشته ریاضی کاربردی

95/06/16

سه ­شنبه

رشته مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها )

95/06/17

چهارشنبه

رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایش­ها )

 

الف-ثبت نام اینترنتی: از طریق آدرس https://erp.qut.ac.ir/stdnew ورود به سامانه امکان پذیر می‌باشد.

1-      نام کاربری، کد ملی فرد پذیرفته شده و رمز عبور، شماره شناسنامه ایشان می‌باشد.

شایان ذکر است که کد ملی باید بصورت کامل (عدد ده رقمی) و بدون خط فاصله و با در نظر گرفتن صفرهای ابتدایی آن وارد شود.

2-      مدارک ضروری قسمت ثبت نام اینترنتی شامل

الف- اسکن مدرک کارشناسی

ب- اسکن تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ج- اسکن عکس 4×3 تمام رخ با کیفیت

د- اسکن مدرک وضعیت نظام وظیفه

ه- فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه

به شرح دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان (فایل پیوست)مراجعه شود و فرم های مورد نیاز در قسمت اسکن مدارک بارگذاری می‌شود.

تبصره: در صورتی که پذیرفته شده دارای پذیرش شرایط خاص می‌باشد، اسکن فرم‌های مربوطه را در قسمت الصاق فایل اضافه نماید.

ب- ثبت نام حضوری: پس از ثبت نام اینترنتی، اصل مدارک به شرح ذیل، جهت تطبیق و تایید نهایی ثبت نام در روز ثبت نام حضوری (طبق زمانبندی اعلام شده)ارائه گردد.

1-اصل شناسنامه و کارت ملی و سه سری کپی از تمام صفحات

2- عکس 4×3 زمینه سفید تمام رخ 12 قطعه

3- اصل کارت پایان خدمت و دو سری کپی از آن

4- اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد آیین نامه ادامه تحصیل رتبه اول دوره کارشناسی مصوب جلسه 25/4/1393 شورای هدایت استعدادهای وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (مطابق فرم 13 پیوست)

توجه: پس از ثبت نام اینترنتی و تایید نهایی از طرف آموزش، وارد پرتال شوید و در قسمتاتوماسیون اداریودر منوی فرم های درخواست،روی سایر درخواستها كلیك كرده و فرم های مربوطه را به شرح ذیل تکمیل نمایید.

دانشجویان ارشد پسر که درخواست معافیت تحصیلی دارند، ضمن مراجعه به قسمت درخواست الکترونیکی، فرم درخواست معافیت تحصیلی را کامل کرده و جهت بررسی در مدارک ثبت نامی خود قرار دهند.

دانشجویانی که معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت دارند، اصل مدرک را اسکن و در مدارک ثبت نامی قرار می دهند.

دانشجویانی که در حال خدمت می­باشند، پس از ثبت نام اینترنتی به همراه اصل مدارک ثبت نامی به نظام وظیفه دانشگاه مراجعه تا معرفی نامه به یگان خدمتی جهت ترخیص را دریافت نمایند.

توجه: دانشجویان متقاضی خوابگاه می­توانند نسبت به ارسال درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی و یا مراجعه به کارشناس اداره امور خوابگاهها اقدام نمایند.اداره امور خوابگاهها بعد از بررسی فرم درخواست در صورت داشتن ظرفیت، اقدام به تایید ثبت نام خواهد نمود. لذا دانشجویانی که با درخواست آنها موافقت گردیده، موظف اند حداکثر تا روز شنبه مورخ 95/6/27نسبت به واریز شهریه خوابگاه اقدام نمایند. در غیر اینصورت بعد از تاریخ مذکور اداره امور خوابگاهها مسئولیتی در خصوص ارائه خوابگاه نخواهد داشت.

توجه:دانشجویانی مجاز به واریز شهریه خوابگاه می باشند که با درخواست آنها موافقت شده است. لذا قبل از واریز شهریه نسبت به تایید و یا رد درخواست خود اطمینان حاصل نمایید. ضمناً میزان شهریه خوابگاه در ترم جاری از طریق اطلاعیه در سایت دانشگاه درج خواهد شد.

  با آرزوی موفقیت

 

شنبه دوازدهم تیر 1395 ساعت 12:33 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


زمان مراجعه حضوری دانشجویان دانشگاه دیگر جهت ثبت نام در ترم تابستانی  از تاریخ 95/04/19  لغایت 95/04/23   به  95/04/26  لغایت 95/04/30  تغییر یافت
دانشجویان گرامی با امید به سپری نمودن ترمی توام با موفقت درفراگیری علم و دانش و آرزوی برگزاری امتحانات...
چهارشنبه نوزدهم خرداد 1395 ساعت 11:28 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


دانشجویان گرامی با امید به سپری نمودن ترمی توام با موفقت درفراگیری علم و دانش و آرزوی برگزاری امتحانات پایان ترم با صحت و سلامت و موفقیت شما عزیزان ، نکات ذیل را جهت کمک به برگزاری مطلوب امتحانات مد نظر داشته باشد
1-نیم ساعت قبل از شروع امتحان در دانشگاه حضور داشته باشید و شماره صندلی و سالن امتحان خود را مشخص نمایید.
2 - با توجه به برگزاری امتحانات بر اساس شماره صندلی، لازم است دانشجویان مطابق شماره صندلی های اعلام شده در محل مربوط به خود مستقر شوند.                                                                                             
3- همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه امتحان الزامی می باشد.( کارت ورود به جلسه از طریق پرتال قابل پرینت می باشد.)          
4- اگر دانشجویی به هر دلیلی امتحان هم زمان داشته باشد،لازم است جهت هماهنگی نیم ساعت قبل از شروع امتحان به مسئول امتحانات مراجعه نمایند.
5- از آوردن تلفن همراه درجلسه امتحان خوداری نمایید مشاهده تلفن همراه حتی به صورت خاموش در زمان برگزاری امتحان تخلف محسوب شده و مطابق آیین نامه برخورد خواهد شد. (جهت مدیریت زمان ساعت مچی استفاده نمایید.)   6-همراه داشتن هرگونه جزوه ، یادداشت ،زیردستی، ماشین حساب قابل برنامه ریزی، تلفن همراه، کاغذ، چرک نویس و ... (به جز موارد مشخص شده توسط استاد مربوطه در برگه سوال) ممنوع می باشد و دانشجویان می توانند وسایل خود را قبل از ورود به جلسه به بخش امانات امتحانات تحویل نمایند.                                     
6- پاسخنامه بدون امضای دانشجو، مهر امتحانات و امضای مراقبین بدون اعتبار می باشد، بنابراین دانشجویان دقت نمایند برگه پاسخنامه آن ها مهر و امضاء شود.تحویل برگه سوالات و پاسخنامه به مسئولین سالن امتحانات الزامی بوده و عواقب عدم تحویل برعهده دانشجو می باشد.                                                                 
7- به همراه داشتن ماشین حساب در صورت نیاز برای هر دانشجو در زمان برگزاری امتحانات ضروری بوده و دانشجویان مجاز به جا به جا کردن ماشین حساب در زمان امتحان نمی باشند.                                               
8- تحت هیچ شرایطی دانشجویان اجازه برهم زدن نظم جلسه (جا به جایی صندلی ها و...) را ندارند و درصورت مشاهده تخلف مطابق مقررات برخورد خواهد شد.                                                                          
به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند دوره تابستانی سال 1395 به شرح ذیل...
دوشنبه هفدهم خرداد 1395 ساعت 8:51 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند دوره تابستانی سال  1395  به شرح ذیل در محل دانشگاه صنعتی قم برگزار خواهد گردید.

انتخاب واحد به صورت اینترنتی توسط خود دانشجو(مخصوص دانشجویان دانشگاه صنعتی قم)  95/04/26  الی  95/04/30

ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان میهمان با در دست داشتن معرفی نامه به صورت حضوری در تاریخ  95/04/26  الی  95/04/30  مراجعه نمایید

شروع کلاسها و پایان کلاسها  95/05/02الی  95/06/03

شروع امتحانات و پایان امتحانات  95/06/06الی  95/06/10

دروس ارائه شده

1

ریاضی 1

2

ریاضی 2

3

معادلات و دیفرانسیل

4

فیزیک 1

5

فیزیک 2

6

ترمودینامیک

7

انقلاب اسلامی

8

تفسیر موضوعی قرآن

9

اندیشه اسلامی 1

مدارک و مراحل لازم جهت ثبت نام دانشجویان مهمان

1

معرفی نامه ازدانشگاه مبدا

2

کپی شناسنامه ، کارت ملی

3

یک قطعه عکس

تذکرات

کلیه کلاسها درصورت به حد نصاب رسیدن برگزار خواهند گردید.

غذا و خوابگاه در اختیار متقاضیان قرار نمی گیرد

پلاسما 2

آزمایشگاه پلاسما

فیزیک 1 چهار واحدی بصورت موازی با فیزیک 1 سه واحدی ارائه شده و با همان استاد

فیزیک 2 چهار واحدی بصورت موازی با فیزیک 2 سه واحدی ارائه شده و با همان استاد

ریاضی1 چهار واحدی بصورت موازی با ریاضی1 سه واحدی ارائه شده و با همان استاد

ریاضی 2 چهار واحدی بصورت موازی با ریاضی 2 سه واحدی ارائه شده و با همان استاد

دوشنبه بیستم اردیبهشت 1395 ساعت 11:26 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره كارشناسی ارشد سال تحصیلی 96-95 دانشگاه صنعتی قم
دریافت فرم ها اینجا را کلیک کنید
دوشنبه پنجم بهمن 1394 ساعت 3:0 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


تقویم آموزشی نیمسال دوم سالتحصیلی94-95 مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد

14 / 11 / 94    الی   10 / 11 / 94

انتخاب واحد

94 / 11 / 17

شروع کلاسها

03 / 12 / 94    الی   01 / 12 /94

حذف و اضافه

29/ 02 /95    الی    25 / 02 / 95

حذف اضطراری

21/ 03 / 95    الی      08 / 03/ 95

ارزشیابی

95 / 03 / 19

پایان کلاس

15 /04 / 95   الی  22 /03 / 95

شروع امتحانات

زمان بندی انتخاب واحد کلیه مقطع تحصیلی

94 /11 /10

تمامی ورودی های کارشناسی ارشد

94 / 11/11

ورودی های 91 و ماقبل مقطع کارشناسی

94 / 11 / 12

ورودی های 92 مقطع کارشناسی

94 / 11 / 13

ورودی های 93 و 94 مقطع کارشناسی

94/ 11 / 14

کلیه ورودی های کارشناسی وکارشناسی ارشد

زمان بندی حذف و اضافه

94 / 12 / 01

ورودی های 91 و ماقبل

94 / 12 / 02

ورودی های 92

94 / 12 / 03

ورودی های 93 و 94

چهارشنبه شانزدهم دی 1394 ساعت 2:16 ب ظ - توسط : مدیر پرتال


دانشجویان گرامی با امید به سپری نمودن ترمی توام با موفقت در فراگیری علم و دانش و آرزوی برگزاری امتحانات پایان ترم با صحت و سلامت و موفقیت شما عزیزان ، نکات ذیل را جهت کمک به برگزاری مطلوب امتحانات مد نظر داشته باشد
1-نیم ساعت قبل از شروع امتحان در دانشگاه حضور داشته باشید و شماره صندلی و سالن امتحان خود را مشخص نمایید.
2 - با توجه به برگزاری امتحانات بر اساس شماره صندلی، لازم است دانشجویان مطابق شماره صندلی های اعلام شده در محل مربوط به خود مستقر شوند.                                                                                            
3- همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه امتحان الزامی می باشد.( کارت ورود به جلسه از طریق پرتال قابل پرینت می باشد.)        
4- اگر دانشجویی به هر دلیلی امتحان هم زمان داشته باشد، لازم است جهت هماهنگی نیم ساعت قبل از شروع امتحان به مسئول امتحانات مراجعه نمایند.
5- از آوردن تلفن همراه درجلسه امتحان خوداری نمایید مشاهده تلفن همراه حتی به صورت خاموش در زمان برگزاری امتحان تخلف محسوب شده و مطابق آیین نامه برخورد خواهد شد. (جهت مدیریت زمان ساعت مچی استفاده نمایید.)   6-همراه داشتن هرگونه جزوه ، یادشت ،زیردستی، ماشین حساب قابل برنامه ریزی، تلفن همراه، کاغذ، چرک نویس و ... (به جز موارد مشخص شده توسط استاد مربوطه در برگه سوال) ممنوع می باشد و دانشجویان می توانند وسایل خود را قبل از ورود به جلسه به بخش امانات امتحانات تحویل نمایند.                                    
7- پاسخنامه بدون امضای دانشجو، مهر امتحانات و امضای مراقبین بدون اعتبار می باشد، بنابراین دانشجویان دقت نمایند برگه پاسخنامه آن ها مهر و امضاء شود.تحویل برگه سوالات و پاسخنامه به مسئولین سالن امتحانات الزامی بوده و عواقب عدم تحویل برعهده دانشجو می باشد.                                                                    
7- به همراه داشتن ماشین حساب در صورت نیاز برای هر دانشجو در زمان برگزاری امتحانات ضروری بوده و دانشجویان مجاز به جا به جا کردن ماشین حساب در زمان امتحان نمی باشند.                                             
9- تحت هیچ شرایطی دانشجویان اجازه برهم زدن نظم جلسه (جا به جایی صندلی ها و...) را ندارند و درصورت مشاهده تخلف مطابق مقررات برخورد خواهد شد.                                                                          
                                                                                                                                                   اداره آموزش
سه شنبه یکم دی 1394 ساعت 11:20 ق ظ - توسط : مدیر پرتال


دانشجویان محترم از تاریخ 94/10/05 لغایت 94/10/17با مراجعه به پرتال دانشگاه، نسبت به تکمیل پرسشنامه های ارزشیابی نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 اقدام نموده و پس از تکمیل فرم های مزبور و انقضای تاریخ مقرر، از تاریخ 94/10/15 الی 94/10/19، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه ی امتحان اقدام نمایند.
بدیهی است دریافت کارت ورود به جلسه‌ی امتحان منوط به تکمیل پرسشنامه های ارزشیابی می باشد وبا توجه به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان فاقد کارت آزمون حق شرکت در جلسات امتحانی را نخواهند داشت.        

معاونت آموزشی دانشگاه، نظارت و سنجش دانشگاه

صفحه 1 از 9 | از رکورد 1 تا 15 | از مجموع : 129
آدرس:  قم – بلوار سردار شهید خدا کرم( جاده قدیم تهران) - صندوق پستی: 1519-37195
تلفن: 6641601-0251 - فاکس: 6641604 -0251
پست الکترونیک:: Info.admin@qut.ac.ir