امروز : چهارشنبه نهم خرداد 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بازدید مسئولین ارتباط صنعت و دانشگاه از کارخانه ایران مرینوس

چهارشنبه سی ام تیر 1400 ساعت 11:17 ق ظ
بازدید مسئولین ارتباط صنعت  و دانشگاه از کارخانه ایران مرینوس
معاونین پژوهشی دانشگاه صنعتی قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) در جلسه ای یا مدیر عامل کارخانه ایرانمرینوس در خصوص تعامل صنعت با دانشگاه گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در این جلسه بر نقش مهم ارتباط صنعت و دانشگاه بر رفع موانع تولید تاکید شد و برای ایجاد ارتباط با صنایع،  نقش دانشگاه ها در حمایت و پشتیبانی از تولید با هر مدلی که صنعت همکاری نماید اعم از تعریف پایان نامه های کاربردی، فرصت مطالعاتی در صنعت و جامعه، کارآموزی و کارورزی و انجام پروژه های پژوهشی تشریح گردید.
 مهندس جلالی مدیر عامل کارخانه ایران مرینوس با اشاره به اینکه  مشکل شرکت تامین نیروی انسانی متخصص و نبود رشته نساجی در استان است گفت:دانشگاه ها نقش بسزایی در ارتباط با صنعت و رشد آنها دارند، می توان با دانش دانشگاهی برای روزهای خوب صنعت قدم برداشت.
در ادامه این جلسه دکتر قنبری و خانم دکتر زمانی پتانسیل های دانشگاه صنعتی قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) در زمینه صنعت و حل مشکلات صاحبان صنایع را برشمردند. 
جهت ادامه گفتگو و عملیاتی نمودن موضوعات مورد تفاهم، مقرر شد جلسه آتی در فاز دوم شرکت واقع در شهرک صنعتی شکوهیه برقرار و تفاهم نامه همکاری در طرح همیار صنعت تدوین و منعقد شود.
پس از این نشست حاضرین از مجموعه ریسندگی ایرانمرینوس  بازدید نمودند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود