امروز : یکشنبه سی ام اردیبهشت 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

گرامیداشت روز پزشک در دانشگاه صنعتی قم

یکشنبه دوم شهریور 1399 ساعت 1:15 ب ظ
گرامیداشت روز پزشک در دانشگاه صنعتی قم
 همزمان با روز پزشک، رئیس دانشگاه صنعتی قم از زحمات و خدمات ارزنده پزشکان کشور تجلیل نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در جلسه ای که به منظور برزگداشت مقام دانشمند و حکیم برجسته ایران، شيخ ‌الرئيس ابو علی سينا و روز پزشک برگزار گردید دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) شهادت بیش از 180پزشک راه سلامت را شاهد و گواه محکمی بر مکتبی بودن پزشکان کشور دانستند و افزودند در شرایط فعلی اپیدمی کرونا ویروس ، خط مقدم  نجات انسان ها، بیمارستان ها ومراکز درمانی است که پزشگان و سایر عوامل درمانی با پیروی از سیره امام شهیدان به این  میدان پر خطر قدم گذاشتند و از خانواده و حتی جان خود گذشتند. اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم، جانفشانی و ایثار این قشر فرهیخته و دانشمند را ارج نهاده و ضمن آرزوی سلامتی برای  تک تک این عزیزان امیدواریم با توکل به خداوند قادر و همراهی مردم فهیم کشوزمان شاهد غلبه بر این ویروس منحوس و آثار زیانبار  آن در جامعه باشیم.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه، از دکتر پور احمد پزشک دانشگاه، به جهت چندین سال  خدمت  به اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در حوزه بهداشت و سلامت ، با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود، قدردانی شد.
 دربخشی از متن  لوح تقدیر رئیس دانشگاه  آمده است:
 پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
فرا رسيدن یکم شهريورماه، سالروز بزرگداشت دانشمند بزرگ و طبيب  برجسته نامدار ايرانی، شيخ ‌الرئيس ابو علی سينا که به شايستگی روز پزشک نامگذاری شده است را به جنابعالی تبريک عرض نموده و از زحمات بی وقفه تان به عنوان پزشک معالج دانشگاه صنعتی قم سپاسگزارم.
از خداوند متعال اعتلای مقام ، توفیق خدمت به خلق ، صحت و سلامتی روزافزونتان را مسئلت می نمایم.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود