امروز : یکشنبه بیست و ششم مرداد 1399
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

چاپ نخستین کتاب
دوشنبه ششم مرداد 1399 ساعت 10:54 ق ظ - توسط : روابط عمومی


کتاب"برنـدسازی و مدیریت برند" به قلم دکتر سیدبابک ابراهیمی، دکتــر جلال رضـائی‌نـور و نرگس آقاخانی توسط انتشارات دانشگاه صنعتی قم منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ کتاب برندسازی و مدیریت برند در ۲۲۸ صفحه و ۱۲ فصل نگارش شده‌است و به بررسی اصول و مفاهیم برندسازی و مدیریت برند می‌پردازد. در فصل اول این کتاب به مفاهیم اولیه در حوزه برند و مدیریت برند و برندسازی اشاره شده و فصل دوم آن به معرفی ارزش ویژه برند اختصاص یافته‌است. ارتباط با معماری برند و بررسی هویت و موقعیت برند از فصول سوم و چهارم این کتاب است. نگارندگان این کتاب ارزشمند با بیان اهمیت ترویج برند در فصل پنجم، به موضوع توسعه استراتژیک برند در فصل ششم پرداخته‌اند. در فصول بعدی، خوانندگان با برند همکاری، بررسی عملکرد برند و مفهوم ارزش‌گذاری برند آشنا می‌شوند. کارشناسان، کارآفرینان و هنرمندان در فصل دوازدهم کتاب ‌می‌توانند با راهکارهای برندسازی شخصی آشنا شده و در زمینه کاری خود، صاحب اعتبـار شهرت و شخصیتی متمایز از دیگران شوند.



علاقمندان می توانند جهت تهیه "کتاب برندسازی و مدیریت برند" با ایمیل press@qut.ac.ir مکاتبه نمایند.

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود