امروز : یکشنبه سی ام اردیبهشت 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

معاونت اداری و مالی دانشگاه در اطلاعیه‌ای نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ را اعلام کرد .

پنجشنبه چهاردهم فروردین 1399 ساعت 12:41 ق ظ
معاونت اداری و مالی دانشگاه در اطلاعیه‌ای نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ را اعلام کرد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در بخشی ازاین اطلاعیه آمده است :
ضمن آرزوی تندرستی و سلامتی،  پیرو اطلاعیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری مبنی بر تبعیت دانشگاه‌ها از بخشنامه های ابلاغی سازمان امور اداری و استخدامی کشور وضعیت حضور کارکنان بخش های مختلف از روز شنبه شانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به شرح ذیل می باشد:
1. جهت ایجاد شرایط دورکاری و کاهش حضور کارکنان اداری دردانشگاه ، مدیران محترم برنامه ریزی لازم جهت حضور حداقلی  (دو روز کاری درهفته) برای کارشناسان خود بصورت یکسان و به گونه ای که خللی در ارائه خدمات آن مجموعه به وجود نیاید، را به عمل آورند .لذا ضروری است همکاران عزیز جهت حضور ، دورکاری و یا مرخصی هماهنگی لازم را با مدیران مربوطه داشته باشند. لازم به ذکراست مرخصی برنامه ریزی شده دراین هفته جزء مرخصی استحقاقی سالانه محسوب نمی شود.
2. هر یک از همکاران که در دوره تعطیلات خود یا دیگر نزدیکانشان به بیماری کرونا مبتلا شده اند قبل از حضور باید موضوع را به مدیر مستقیم خود اطلاع دهندتا باتدبیر مدیر مربوطه علاوه بر درانجام وظایف محوله، سلامتی همکاران حاضر نیز درنظر گرفته شود.
3.بدیهی است در صورت اتخاذ هرگونه تصمیم جدید با توجه به تغییر شرایط توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که سبب تغییر در این برنامه گردد متعاقبا به اطلاع همکاران گرامی خواهد رسید.
همکاران محترم متن کامل این اطلاعیه وجزئیات آنرا می توانند از طریق پرتال شخصی خود در سامانه erp ملاحظه نمایند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود