امروز : جمعه بیست و هشتم اردیبهشت 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

همزمان با روز شهید برگزار شد

دوشنبه بیستم اسفند 1397 ساعت 3:40 ب ظ
همزمان با روز شهید برگزار شد
  به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با سالروز شهادت سردار علی آخوندی و گرامی داشت روز شهید، بسیج کارکنان  پایگاه  شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم  با خانواده معظم این شهید همیشه جاوید دیدار کردند.
 دراین دیدار دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تقدیر از زحمات دکتر محمد صادق آخوندی مؤسس دانشگاه صنعتی قم، گفت: اگر سرگذشت سردارعلی آخوندی را مطالعه کرده باشید، وی یکی از شهدای شاخص انقلاب است  که از زمان طاغوت مبارزه علیه ظلم را  شروع کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با خدمت در سپاه پاسداران و شروع جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل رفت.
 وی افزود: به عنوان یک ایرانی درهر شرایطی  باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم  و از آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا  پاسداری کنیم.  تکریم از خانواده‌های معظم این عزیزان یکی از وظایف ملت شریف ایران است.
 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین  مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه صنعتی قم با اشاره به حدیثی از امام هادی علیه السلام که می فرمایند: هرکس خداوند را اطاعت کند ، اطاعت خواهد شد، گفت: شهدا ادامه دهنده راه ائمه اطهار هستند و این اطاعت رمز جاودانگی شهدا است که همیشه و در هر کجا هر انسان با بصیرتی یاد و خاطره آنها را گرامی می دارد.
 دکتر آخوندی برادر سردار شهید آخوندی  ضمن تشکر از این دیدار در خصوص ویژگی های  برادرش گفت : یکی از ویژگی‌های بارز و مثال‌زدنی او، تواضع بی‌نظیرش بود؛ تا جایی که هیچ وقت در جمع خانوادگی از رشادت‌ها و فرماندهی‌هایش سخن نمی گفت. در تواضعش همین بس که همیشه می‌گفت:
"در هر پست و مقامی که قرار می گیرم باز هم پاسدار هستم و آماده برای تفنگ به دوش گرفتن."
این دیدار با اهدای هدیه ای به رسم یادبود به خانواده معظم سردار شهید علی آخوندی پایان یافت.

 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود