امروز : شنبه بیست و نهم اردیبهشت 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

آغاز به کار جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه شانزدهم آبان 1397 ساعت 10:23 ق ظ
آغاز به کار جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای دانشگاه صنعتی قم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی و اشتغال زایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای دانشگاه صنعتی قم آغاز به کار کرد.


طی جلسه ای با حضور مسئولین دانشگاه صنعتی قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، دکتر رضایی نور به روند رشد و برنامه های در مسیر توسعه این دانشگاه اشاره کرد. وی گفت: دانشگاه صنعتی قم به عنوان تنها دانشگاه صنعتی استان با قدمتی قریب به ده سال توانسته است با حضور اساتید و دانشجویان پویا، فعال و نخبه جایگاه خود را در استان تثبیت کند و نقش مهمی را در شکوفایی صنعت استان ایفا نماید.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: یکی از اهداف ما در این دانشگاه تربیت دانشجویانی کارآفرین است که با ارتقای کمی و کیفی مهارت های ایشان می توان به این مهم دست یافت.


دکتر عطار نیا مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم نیز ضمن ابراز خرسندی از گسترش تعاملات این اداره کل با دانشگاه صنعتی قم گفت: با توجه به اعتبار و کیفیت دوره های آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای، این اداره کل می تواند به عنوان بازوی کمکی دانشگاه صنعتی قم در تربیت دانشجویان کارآفرین کمک های شایانی داشته باشد.


در ادامه، تفاهم نامه همکاری با هدف توانمند سازی دانشجویان در راستای کارآفرینی، بسترسازی اشتغال مولد و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین به امضای دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم و دکتر عطار نیا مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم رسید.
شایان ذکر است بر اساس این تفاهم نامه، دانشگاه صنعتی قم به عنوان جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای می تواند با برگزاری دوره های آموزشی از طریق مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه با حداقل هزینه جوابگوی نیاز دانشجویان باشد.
در پایان دکتر عطار نیا با حضور در آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه صنعتی قم، از نزدیک با توانمندی ها و ظرفیت های این دانشگاه آشنا شد.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود