امروز : جمعه بیست و یکم مرداد 1401
اخبار

اخبار


اخبار امور آموزشی

چهارشنبه دهم فروردین 1401 ساعت 7:0 ب ظ - توسط : معاونت آموزشی


اطلاعیه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه در خصوص از سرگیری آموزش حضوری

به نام خدا

ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی برای همه دانشجویان عزیز و دانشگاهیان گرامی، پیرو ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، برنامه ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه هیأت محترم رییسه دانشگاه در خصوص از سرگیری آموزش حضوری، شرایط اجرای برنامه آموزشی نیمسال جاری به شرح زیر اعلام می‌گردد:

  1. آزمون‌های پایانی نیمسال جاری در همه مقاطع تحصیلی بصورت حضوری برگزار خواهد شد. 
  2. دروس عملی و کارگاه‌ها بصورت فشرده و حضوری پس از پایان ماه مبارک رمضان طبق برنامه اعلامی دانشکده‌ها برگزار خواهد شد. 
  3. کلیه کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی از تاریخ ۱۴ فروردین ماه صرفاً بصورت حضوری برگزار می‌گردد. 
  4. کلیه کلاس‌های مقطع کارشناسی پس از پایان ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه صرفاً بصورت حضوری برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است از ۱۴ فروردین ماه تا ۱۷ اردیبهشت ماه کلاس‌های مقطع کارشناسی از طریق سامانه آموزشی مجازی دانشگاه برگزار می‌گردد. 
  5. دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه بصورت حضوری برگزار خواهد شد.
  6. حضور در دانشگاه و خوابگاه به شرط تزریق ۳ دوز واکسن خواهد بود و دانشجویان باید کارت واکیسناسیون دیجیتال خود را به همراه داشته باشند.
  7. دانشجویانی که نیاز به خوابگاه دارند جهت اطلاع از شرایط خوابگاه و ثبت نام به اداره امور خوابگاه‌ها مراجعه نمایند.

بدیهی است در صورت تغییر شرایط بیماری، بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تصمیمات جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دانشگاه صنعتی قم در جهت حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضـوابط وزارت علـوم، تحقیقـات و فناوری از میان دانش‌آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های داخل کشور ،در مقطـع دکتری، رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی از اول سال تحصیلی1402 -1401 به صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.
سه شنبه بیست و چهارم اسفند 1400 ساعت 2:49 ب ظ - توسط : معاونت آموزشی


دانشگاه صنعتی قم در جهت حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضـوابط وزارت علـوم، تحقیقـات و فناوری از میان دانش‌آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های داخل کشور ،در مقطـع دکتری، رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی از اول سال تحصیلی1402 -1401 به صورت بدون آزمون دانشجو  می‌پذیرد.

شرایط عمومی برای ارسال درخواست:

1- بیش از دو سال از تاریخ فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد.

2- داشتن مدرک کارشناسی در رشته مرتبط،با معدل حداقل 16

3-داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط یا گواهی فراغت از تحصیل تا تاریخ 1401/06/31 برای دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با معدل حداقل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه)
4-کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی،پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی مربوط به آیین نامه استعداد درخشان
5-کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان(MCHE)یا معادل آن در سایر آزمون ها،قبل از آزمون جامع دکتری(مطابق با آیین نامه مقطع دکتری مصوب وزارت)

مدارک لازم

1- تصویر شناسنامه و کارت ملی

2- تصویر مدرک و کارنامه مقطع کارشناسی

3- تصویر مدرک و کارنامه مقطع کارشناسی ارشد

4- تصویر گواهی های افتخارات علمی،سوابق پژوهشی معتبر و ....

متقاضیان حائز شرایط مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 1401/02/30 به آدرس ایمیل  talent@qut.ac.ir    استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال نموده و اصل مدارک را در زمان مصاحبه تحویل نمایند.

RSS
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1395 دانشگاه صنعتی قم
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1395 دانشگاه صنعتی قم

ضمن عرض تبریک پذیرش در دوره‌ی کارشناسی  دانشگاه صنعتی قم و آرزوی موفقیت، به اطلاع می‌رساند ثبت نام به دو صورت اینترنتی و حضوری طبق جدول زمان بندی به شرح ذیل انجام می‌شود:

برنامه زمان بندی ثبت­ نام اینترنتی

تاریخ

ایام

رشته ها

95/07/04 

   یک شنبه    

رشته  مهندسی برق و مهندسی عمران

95/07/05

دوشنبه

رشته  مهندسی صنایع  و مهندسی پلیمر و مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایش­ها )

95/07/06

سه شنبه

رشته مهندسی فیزیک و مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک

 

برنامه زمان بندی ثبت­ نام حضوری

تاریخ

ایام

رشته­ ها

95/07/05

دوشنبه

رشته  مهندسی برق و مهندسی عمران

95/07/06

سه شنبه

رشته  مهندسی صنایع  و مهندسی پلیمر و مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایش­ها )

95/07/07

چهارشنبه

رشته مهندسی فیزیک و مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک 

 الف-ثبت نام اینترنتی: از طریق آدرس https://erp.qut.ac.ir/stdnew ورود به سامانه امکان پذیر می‌باشد.
1-      نام کاربری، کد ملی فرد پذیرفته شده و رمز عبور، شماره شناسنامه ایشان می‌باشد.
شایان ذکر است که کد ملی باید بصورت کامل (عدد ده رقمی) و بدون خط فاصله و با در نظر گرفتن صفرهای ابتدایی آن وارد شود.
2-      مدارک ضروری قسمت ثبت نام اینترنتی شامل:
  •  مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
  •  ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی
  •    شناسنامه  از تمام صفحات شناسنامه
  •  کارت ملی
  •  کارت پایان خدمت
  •   عکس 4*3 زمینه سفید
  •   اسکن کلیه ی فرم های تکمیل شده مورد نیاز پذیرفته شدگان
  • اسکن فرم مشخصات
به شرح دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان (فایل پیوست) مراجعه شود و فرم های مورد نیاز در قسمت اسکن مدارک بارگذاری می‌شود.و همچنین فایل فرم مشخصات را در اسکن بارگذاری نمایید.
تبصره: در صورتی که پذیرفته شده دارای پذیرش شرایط خاص می‌باشد، اسکن فرم‌های مربوطه را در قسمت الصاق فایل اضافه نماید.
ب- ثبت نام حضوری: پس از ثبت نام اینترنتی، اصل مدارک به شرح ذیل، جهت تطبیق و تایید نهایی ثبت نام در روز ثبت نام حضوری (طبق زمانبندی اعلام شده)ارائه گردد.
  •  اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی همراه با دو برگ کپی از مدارک
  •  ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی همراه با دو برگ کپی از ریزنمرات
  •   اصل شناسنامه همراه با سه برگ کپی از تمام صفحات شناسنامه
  •  اصل کارت ملی همراه با سه برگ کپی از هر دو طرف کارت ملی
  •  اصل کارت پایان خدمت همراه با دو برگ کپی از هر دو طرف کارت پایان خدمت
  • 12 قطعه عکس 4*3 زمینه سفید
  •   اصل کلیه ی فرم های تکمیل شده مورد نیاز پذیرفته شدگان
  •  اصل فرم مشخصات
  •  رسید تائیدیه تحصیلی ( کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر گواهی پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمایند ورسید مربوط را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند)
توجه: پس از ثبت نام اینترنتی و تایید نهایی از طرف آموزش، وارد پرتال شوید و در قسمت اتوماسیون اداری و در منوی فرم های درخواست،روی سایر درخواستها كلیك كرده و فرم های مربوطه را به شرح ذیل تکمیل نمایید.
دانشجویان ارشد پسر که درخواست معافیت تحصیلی دارند، ضمن مراجعه به قسمت درخواست الکترونیکی، فرم درخواست معافیت تحصیلی را کامل کرده و جهت بررسی در مدارک ثبت نامی خود قرار دهند.
دانشجویانی که معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت دارند، اصل مدرک را اسکن و در مدارک ثبت نامی قرار می دهند.
دانشجویانی که در حال خدمت می­باشند، پس از ثبت نام اینترنتی به همراه اصل مدارک ثبت نامی به نظام وظیفه دانشگاه مراجعه تا معرفی نامه به یگان خدمتی جهت ترخیص را دریافت نمایند.
توجه: با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاهی، دانشجویان متقاضی خوابگاه درخواست خود را به صورت حضوری به اداره ی امور خوابگاه ها تحویل دهند. اداره ی امور خوابگاه ها پس از بررسی شرایط و ظرفیت خوابگاه ها اقدام به پذیرش خواهد کرد و این امر به اطلاع دانشجویانی که با درخواستشان موافقت شده است خواهد رسید. این دانشجویان باید شهریه ی خوابگاه خود را حداکثر تا تاریخ 1395/7/10 از طریق پورتال دانشجویی پرداخت نمایند. در غیر این صورت اداره ی امور خوابگاه ها نسبت به لغو ثبت نام ایشان و جایگزینی متقاضیان جدید اقدام خواهد کرد.
توجه : استفاده از پوشش چادر برای خواهران در محوطه دانشگاه و اماکن وابسته الزامی می باشد
 
  با آرزوی موفقیت

 


اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی 1395 دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه سی و یکم شهریور 1395 ساعت 11:35 ق ظ
برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1395
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم 
ضمن عرض تبریک پذیرش در دوره‌ی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم و آرزوی موفقیت، به اطلاع می‌رساند ثبت نام به دو صورت اینترنتی و حضوری طبق جدول زمان بندی به شرح ذیل انجام می‌شود:

برنامه زمان بندی ثبت­ نام اینترنتی

تاریخ

ایام

رشته ها

95/06/13  

شنبه

رشته های مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها­)، ریاضی کاربردی، مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها)

95/06/14  

   یک شنبه    

رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایش­ها )

 

برنامه زمان بندی ثبت­ نام حضوری

تاریخ

ایام

رشته­ ها

95/06/15

دوشنبه

رشته مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها ) و رشته ریاضی کاربردی

95/06/16

سه ­شنبه

رشته مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها )

95/06/17

چهارشنبه

رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایش­ها )

 

الف-ثبت نام اینترنتی: از طریق آدرس https://erp.qut.ac.ir/stdnew ورود به سامانه امکان پذیر می‌باشد.

1-      نام کاربری، کد ملی فرد پذیرفته شده و رمز عبور، شماره شناسنامه ایشان می‌باشد.

شایان ذکر است که کد ملی باید بصورت کامل (عدد ده رقمی) و بدون خط فاصله و با در نظر گرفتن صفرهای ابتدایی آن وارد شود.

2-      مدارک ضروری قسمت ثبت نام اینترنتی شامل

الف- اسکن مدرک کارشناسی

ب- اسکن تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ج- اسکن عکس 4×3 تمام رخ با کیفیت

د- اسکن مدرک وضعیت نظام وظیفه

ه- فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه

به شرح دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان (فایل پیوست)مراجعه شود و فرم های مورد نیاز در قسمت اسکن مدارک بارگذاری می‌شود.

تبصره: در صورتی که پذیرفته شده دارای پذیرش شرایط خاص می‌باشد، اسکن فرم‌های مربوطه را در قسمت الصاق فایل اضافه نماید.

ب- ثبت نام حضوری: پس از ثبت نام اینترنتی، اصل مدارک به شرح ذیل، جهت تطبیق و تایید نهایی ثبت نام در روز ثبت نام حضوری (طبق زمانبندی اعلام شده)ارائه گردد.

1-اصل شناسنامه و کارت ملی و سه سری کپی از تمام صفحات

2- عکس 4×3 زمینه سفید تمام رخ 12 قطعه

3- اصل کارت پایان خدمت و دو سری کپی از آن

4- اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد آیین نامه ادامه تحصیل رتبه اول دوره کارشناسی مصوب جلسه 25/4/1393 شورای هدایت استعدادهای وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (مطابق فرم 13 پیوست)

توجه: پس از ثبت نام اینترنتی و تایید نهایی از طرف آموزش، وارد پرتال شوید و در قسمتاتوماسیون اداریودر منوی فرم های درخواست،روی سایر درخواستها كلیك كرده و فرم های مربوطه را به شرح ذیل تکمیل نمایید.

دانشجویان ارشد پسر که درخواست معافیت تحصیلی دارند، ضمن مراجعه به قسمت درخواست الکترونیکی، فرم درخواست معافیت تحصیلی را کامل کرده و جهت بررسی در مدارک ثبت نامی خود قرار دهند.

دانشجویانی که معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت دارند، اصل مدرک را اسکن و در مدارک ثبت نامی قرار می دهند.

دانشجویانی که در حال خدمت می­باشند، پس از ثبت نام اینترنتی به همراه اصل مدارک ثبت نامی به نظام وظیفه دانشگاه مراجعه تا معرفی نامه به یگان خدمتی جهت ترخیص را دریافت نمایند.

توجه: دانشجویان متقاضی خوابگاه می­توانند نسبت به ارسال درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی و یا مراجعه به کارشناس اداره امور خوابگاهها اقدام نمایند.اداره امور خوابگاهها بعد از بررسی فرم درخواست در صورت داشتن ظرفیت، اقدام به تایید ثبت نام خواهد نمود. لذا دانشجویانی که با درخواست آنها موافقت گردیده، موظف اند حداکثر تا روز شنبه مورخ 95/6/27نسبت به واریز شهریه خوابگاه اقدام نمایند. در غیر اینصورت بعد از تاریخ مذکور اداره امور خوابگاهها مسئولیتی در خصوص ارائه خوابگاه نخواهد داشت.

توجه:دانشجویانی مجاز به واریز شهریه خوابگاه می باشند که با درخواست آنها موافقت شده است. لذا قبل از واریز شهریه نسبت به تایید و یا رد درخواست خود اطمینان حاصل نمایید. ضمناً میزان شهریه خوابگاه در ترم جاری از طریق اطلاعیه در سایت دانشگاه درج خواهد شد.

  با آرزوی موفقیت

 

ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود